Zaawansowany kurs UML

Ramowy plan szkolenia

1. Podstawy pracy i rozpoczęcie projektu

2. Pozyskiwanie informacji oraz zebranie wymagań

3. Przypadki użycia oraz ich dokumentacja

4. Analiza dziedziny

5. Model statyczny

6. Model dynamiczny

7. Tworzenie i wykorzystywanie wzorców oraz profili

8. MDA, wsparcie dla technologii oraz pracy z kodem źródłowym

9. Praca grupowa

Adresaci szkolenia:

Kurs jest przeznaczony dla wszystkich pracowników organizacji, reprezentujących firmę kontaktach zewnętrznych, szczególnie menedżerów oraz wdrożeniowców, którtych zadania są skoncentrowane na projektowaniu nowych rozwiązań, pracy z zespołami ludzi oraz opiece nad projektami zarówno wewnętrznymi jak i wykonywanymi przez firmy zewnętrzne.

Korzyści dla uczestnika:

Rozwinięcie umiejętności skutecznego i szybkiego opracowywania modeli procesów oraz systemów informatycznych, tworzenia struktur ułatwiających i organizujących pracę oraz korzystania z narzędzi wspomagających proces zarządzania.

Czas trwania kursu:

  • Szkolenie dwudniowe (16 godzin)
  • Szkolenie sześciodniowe (48 godzin)

Zabacz różnice tutaj.

Cena obejmuje :

  1. materiały dydaktyczne
  2. wsparcie merytoryczne podczas kursu
  3. dostęp do przykładów online
  4. dostęp do systemu edukacyjnego online
  5. stałe konsultacje z trenerem
  6. pomoc w rozwiązywaniu problemów spotykanych na stanowisku pracy
  7. materiały dydaktyczne dedykowane dla grupy szkoleniowej
  8. egzamin Horison zgodny z odpowiednikami międzynarodowymi
  9. zaświadczenie lub certyfikat Horison

Szczegółowe zestawienie znajduje się tutaj.

Cele szkolenia:

Opanowanie i rozszerzenie umiejętności projektowania złożonych systemów informatycznych, lepsza organizacja pracy samodzielnej oraz pracy zespołów projektowych, badawczych, wdrożeniowych i produkcyjnych. Pozyskanie umiejętności tworzenia takich rozwiązań logicznych oraz projektów, które wprowadzone w życie dadzą pewność poprawnego wdrożenia i funkjonowania.

Korzyści dla firmy:

Większa efektywność pracy przy wykorzystaniu rozwiniętych umiejętności i kompetencji w kontaktach z klientami, dostawcami usług oraz wewnątrz zespołów. Poprawa współdziałnia grup osób oraz gwarancja prawidłowego wdrożenia rozwiązań informatycznych i technologicznych.